torsdag den 27. december 2012

Rosenkål? - jeg haaader rosenkål!

..eller ej, det gør jeg ikke, men kan i ikke huske den der bamse fra den der tegneserie..? :) Den var episk siger jeg jer

Allo Amigos <3

Jeg har altså ikke nogen ekstremt overdrevet frugt i dag, så som æble, eller jo, det har jeg, men det er der allerede blevet blogget om.. :( 
Derfor overvejer jeg lidt at trække i min nye sweater og hoppe ned forbi en grønthandler! -  så kan jeg også købe mig en samosa, uhmm...
Lækkert rosenkål
Ulækkert rosenkål

Men! Problemet er bare lidt at der ikke er nogen seje frugter der har sæson for øjeblikket, kun rosenkål... Men det smager nu også rather fantastic! Dog tror jeg ikke rosenkål er en frugt, lad mig lige google det...


>>En hadegrøntsag i mange danske hjem – de både lugter og smager af prut, klager ungerne<<


Øv. det er en grøntsag. jeg dropper jagten på eldorado for nu, og sover lidt videre, væk mig hvis I er friske på en omgang mærkelig grønthandlerfrugt ;PppPpPP

Hilsen kamzzz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar