mandag den 1. oktober 2012

UUUH DET' SURT!

Vi har lige haft den ringeste frugtoplevelse indtil videre i vores frugtorakel-tid. Det var så klamt at vi blev nødt til at splatte det ud over alle der kom forbi os (undtagen Emily). Især Buket fik en ordentlig omgang - og han var nøgen!
Vi købte 3 citroner for 15 kr. Det var et forholdsvist dyrt køb. En frugt for en 5'er skal have en vis standard. Men man må selvfølgelig også tænke på transporten, som kan være temmelig lang. Som Kamma siger: "Vi kunne have fået en melon for de penge!"

Citronen smager surt. Så er det sagt. Do not try this at home!
Meget få personer kan spise en hel citron, men det siges at Buket kan. Jeg har dog ikke set ham gøre det endnu.






Citronen får 0 ud af 5 æbler:

O O O O O

HEJ VENNER!
Kan I huske citronen?! Uha, nærmest slemmere end pæremelonen! (kuldegysninger) Jeg savner Anne-indlæg... og Smededal, men puha, hvor var det dog dejligt at komme derop igen <3 I mis it mucho! Og Freys, har du billeder på din iphoni-o af os, buch-leth og zure zitroner? Jeg venter i spænding på dem...! 
Knus fra Kamso!

ps. dette skulle ligne et ansigt af citroner, men ingen citroner ligner munde... så fandt jeg 'buddha-hånds-citronen', den må vi også smage en dag! Selvom den ser knapt så appetittelig ud, hvis jeg selv skulle sige det...

Del på Facebook

Ingen kommentarer:

Send en kommentar